شرکت آژنددام توس در سال 1386 آغاز به کار خود را اعلام نمود. این شرکت با پشتوانه تجربه فروش دارو در داروخانه های برادران واعظ نیا از سال 1357 و پس از کسب مجوزهای لازم از اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی و نیز ادارات مربوطه به عنوان اولین شرکت پخش دارای انبار و امکانات استاندارد در استان خراسان رضوی آغاز به کار نمود.

لازم به ذکر است که قبل از این سالها شرکتهای تولید کننده بصورت مستقیم و یا پخش سراسری فروش خود را انجام می دادند ولی  اداره دامپزشکی طراحی چارت  خود را جهت توزیع مشخص و کنترل شده داروهای دام و طیور تغییر داد و در شیوه نامه توزیع دارو ابلاغ نمود به صورتی که امروز تمامی شرکتهای تولید کننده و یا وارد کننده بایستی داروهای خود را به پخش های سراسری واگذار نموده تا از طریق آنان ، دارو از طریق شرکتهای پخش استانی و پس از آن داروخانه به دست مصرف کننده برسد.

جایگاه شرکت آژنددام توس در این حلقه پخش استانی در خراسان رضوی می باشد.

شرکت آژنددام توس با فضایی بالغ بر 5000 متر مربع و با مجموع انبارهای حدود 400 مترمربع و ساختمان اداری مناسب خدمات خود را ارائه می دهد.

انبار شرکت به قفسه بندی استاندارد و سیستم گرمایش و برودتی مناسب، دفنر انبار ، سیستم اطفاء حریق و سیستم های امنیتی شامل دوربین و دزدگیر و نیز نقاله مناسب انتقال بار و نیز سردخانه و درب های برقی و سیستم تهویه هوا و روشنایی مناسب تجهیز شده است.

این شرکت با بهره گیری از دو کامیونت و نیسان با اتاق یخچال دار مورد تایید اداره کل دامپزشکی مبادرت به توزیع دارو در تورهای هفتگی به سراسر شهرستانها و روستاهای استان خراسان رضوی می نماید.

در بخش اداری و نرم افزاری این شرکت با 12 نیروی متخصص و با امکانات به روز سیستم اداری و اتوماسیون و نیز برنامه های حسابداری وماشین ها و امکانات توزیع مناسب و نیز سامانه های اطلاع رسانی گامی در خور برداشته است.